Już ponad osiemdziesięciu członków liczy grono członków Klubu 200. Krok po kroku liczba Sponsorów gdańskiego klubu zbliża się do założonego przed trzema laty poziomu dwustu podmiotów.
Klub 200 to powstała w grudniu 2014 inicjatywa polegająca na powołaniu do życia platformy integrującej sponsorów GKŻ Wybrzeże. Źródłem powstania Klubu 200 było poszukiwanie odpowiedzi na dwa pytania:
1. Jak przekonać potencjalnych sponsorów, że sponsoring nie musi się wiązać z wielkimi sumami?
2. Co klub sportowy może zaoferować potencjalnym sponsorom poza tradycyjną reklamą, by ewentualna współpraca przynosiła korzyści obu stronom?
W ramach poszukiwań odpowiedzi na wspomniane wyżej pytania ewoluowała idea powstania platformy towarzysko - biznesowej zrzeszającej wszystkich sponsorów GKŻ Wybrzeże. Spotkania w wydzielonym sektorze podczas meczów oraz organizowane cyklicznie spotkania w okresie wolnym od meczów miały sprzyjać budowaniu relacji pomiędzy sponsorami, a docelowo nawiązywaniu wzajemnej współpracy. Wszystkie działania odbywały się w myśl zasady, że satysfakcja sponsorów będzie sprzyjać samoczynnemu powiększaniu się ich grona. Co bardzo istotne plan sprawdził się w rzeczywistości. Pierwsze spotkanie Klubu 200 zgromadziło około 20 osób. Dziś lista członków Klubu 200 liczy ponad 80 podmiotów i stale rośnie.
Dzięki wsparciu Władz Miasta i sponsorów zespół Zdunek Wybrzeże Gdańsk w ciągu trzech lat przeszedł drogę od najniższego poziomu rozgrywek do zaciętej walki o awans do PGE Ekstraligi w meczach barażowych. Równolegle do rywalizacji sportowej klub spłacał zobowiązania przejęte od zadłużonej spółki akcyjnej, co było warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody na start w lidze. Sezon 2017 był ostatnim rokiem rozliczeń z przeszłością w związku z czym przed nadchodzącymi rozgrywkami klub może w 100% skupić się finansowo na walce do PGE Ekstraligi - Budżet będzie wyższy z różnych przyczyn. Na pewno nie będziemy mieli na karku obsługi długu sprzed lat i przewidujemy kilkaset tysięcy więcej w budżecie. Jednakże cały czas pracujemy nad pozyskiwaniem nowych sponsorów. Nasza filozofia się nie zmienia. Chcemy się cały czas rozwijać - powiedział Prezes Zarządu Tadeusz Zdunek.
Jednym z kroków do pozyskiwania kolejnych sponsorów jest nowa oferta marketingowa gdańskiego klubu, który ma jeszcze lepiej przedstawiać możliwości reklamowe oferowane przez GKŻ Wybrzeże - Cały czas staramy się docierać do jak największej liczby firm. Nie ma jednak fizycznej możliwości, by skontaktować się z każdym. Nasze siły robocze są ograniczone w związku z czym wszystkich tych do których nie udało nam się dotrzeć zachęcamy do kontaktu z nami. Budujmy gdański żużel razem - zakończył Tadeusz Zdunek.
Nowa oferta GKŻ Wybrzeże znajduje się tutaj - kliknij, by się zapoznać
Autor: Redakcja
msc | drużyna | M | Pkt | +/- |
---|---|---|---|---|
1 | Texom Stal Rzeszów | 1 | 2 | +18 |
2 | Abramczyk Polonia Bydgoszcz | 1 | 2 | +13 |
3 | Innpro ROW Rybnik | 1 | 2 | +6 |
4 | Cellfast Wilki Krosno | 1 | 2 | +4 |
5 | Energa Wybrzeże Gdańsk | 1 | 0 | -4 |
6 | Arged Malesa Ostrów Wielkopolski | 1 | 0 | -6 |
7 | #OrzechowaOsada PSŻ Poznań Poznań | 1 | 0 | -13 |
8 | H.Skrzydlewska Orzeł Łódź | 1 | 0 | -18 |