BALUO zostaje z nami! "Budujemy emocjonalne więzi z kibicami"

26.03.2018, 23:17

Walka o najwyższe cele wiąże się z dużymi nakładami finansowymi. Dlatego też poza dbaniem o formę sportową cały czas usilnie pracujemy nad powiększaniem bazy sponsorów. Dziś możemy pochwalić się kolejnym sukcesem. Firma Baluo zostaje z nami na kolejny sezon! O powodach tej decyzji rozmawiamy z Panem Piotrem Rampczyk, właścicielem firmy.

Panie Piotrze Baluo już drugi rok z rzędu będzie sponsorem gdańskiego klubu. Kibice Wybrzeża na pewno kojarzą Państwa logotyp z reklam na bandach stadionu im. Zbigniewa Podleckiego. Podpisanie nowej umowy to jednak doskonała okazja, by opowiedziała Pani więcej o swojej firmie? Czym jest BALUO?
BALUO to powstały z pasji i doświadczenia start-up działający w branży budowlanej. Produkujemy aluminiowe balustrady balkonowe, stanowiące unikalne połączenie pięknego designu oraz rozsądnej ceny.  Zgodnie z przyświecającym nam mottem, chcemy aby nasze produkty nie tylko cieszyły oczy odbiorców, ale przede wszystkim kształtowały trendy w budownictwie, promując takie wartości jak wysoka jakość, estetyczna, organiczna forma czy nowoczesny wzór.  W naszej działalności nastawieni jesteśmy, podobnie jak w przypadku współpracy z GKS Wybrzeże na aktywność długofalową. Poszukujemy partnerów a nie klientów, rozumiejąc że do sukcesów dochodzi się dzięki cierpliwości i determinacji. Wszystkich, chcących zapoznać się z BALUO bliżej zapraszamy na naszą stronę www.baluo.pl, lub do odwiedzenia nas na Północnej 10 w Gdyni

Sezon 2018 będzie drugim rokiem wzajemnej współpracy BALUO z GKŻ Wybrzeże. Co sprawiło, że trafili Państwa do żużla?
Pasję do tego sportu przekazał mi ojciec. Odkąd pamiętam chodził ze mną na mecze. Dzisiaj to ja zabieram swoje dzieci by wspólnie kibicować Gdańskiej drużynie żużlowców. Od zawsze chciałem mieć swój wkład w sukcesy GKŻ Wybrzeże, kiedyś jako kibic dziś również jako sponsor.

Przedłużenie współpracy na kolejny rok wskazuje, że dotychczasowa kooperacja spełnia Państwa oczekiwania. Czy tak jest w rzeczywistości? Co jest największym atutem klubu, który sprawia, że ta wzajemna współpraca się rozwija?
Oczywiście, jestem zadowolony z dotychczasowej współpracy. To miłe oglądać zawodników na tle logo mojej firmy.  Oprócz tego, poprzedni sezon zakończyliśmy  na wysokiej pozycji co przyciąga ludzi na stadion. Cieszę się, że mogę w tym uczestniczyć przy okazji budując pozytywny wizerunek własnej firmy.

Czy w efekcie rocznej współpracy pojawiły się już widoczne efekty reklamy podczas zawodów żużlowych, czy też traktują Państwo reklamę na żużlu bardziej jako działanie mające wzmocnić rozpoznawalną już markę firmy?
Działania sponsorskie rzadko kiedy przynoszą natychmiastowe efekty. Zamierzonych rezultatów reklamy można oczekiwać po długotrwałej, zazwyczaj kilkuletniej współpracy . My jesteśmy sponsorami GKŻ Wybrzeże dopiero od roku. Dzięki  współpracy z klubem, pomału budujemy emocjonalne więzi z kibicami. Wzmacniamy rozpoznawalność naszej marki oraz podwyższamy stopień wiarygodności, o czym zdołaliśmy się już przekonać.

Jako sponsorzy GKŻ Wybrzeże uczestniczą Panowie w organizowanych przez klub spotkaniach Klubu 200. Zarząd gdańskiego klubu przedstawia tego typu spotkania jako wartość dodaną to usług stricte reklamowych. Czy tak jest w rzeczywistości? Czy popierają Panowie organizację tego typu spotkań i czy faktycznie można podczas nich zawrzeć znajomości biznesowe?
Spotkania klubu 200 to bardzo dobry pomysł. Myślę, że podczas takich zebrań można zawrzeć wiele ciekawych znajomości z osobami z różnych branż. Jak najbardziej popieram takie przedsięwzięcia . Niestety osobiście nie uczestniczyłem w  większości spotkań w minionym roku z powodu natłoku pracy, natomiast mam zamiar to zmienić w obecnym sezonie.

Czego brakuje w sporcie żużlowym żeby jeszcze szersza grupa sponsorów wspierała speedway? Czy transmisje telewizyjne to wartość dodana dla sponsorów czy dla Panów jako sponsora regionalnego nie mają one większego znaczenia?
Jak już wspomniałem sukcesy i dobre wyniki przyciągają ludzi na trybuny a awans do ekstraligi spotęgowałby grono kibiców. Niewątpliwie transmisje telewizyjne przyczyniają się do zwiększenia ilości odbiorców i mogą przekonać wielu sponsorów do podjęcia współpracy z klubem.

Co mógłby Pan powiedzieć osobom, które rozważają czy dołączyć do grona sponsorów? Warto "w to wejść"?
Sport zawsze wzbudzał wiele emocji, a speedway jest jednym z najpopularniejszych, oglądanych na żywo sportów  w Polsce. Współpraca z GKŻ Wybrzeże przynosi wiele korzyści od reklamy, więzi z klientem po spotkania biznesowe. Sponsorując drużynę żużlową można dotrzeć do rożnych grup docelowych, wzmocnić rozpoznawalność marki oraz uzyskać pozytywny wizerunek . Według mnie warto nawet dla samej świadomości, że jest się częścią drużyny i przyczynia się do jej sukcesów.

Czego życzą Państwo sobie i klubowi w nowym roku?
Życzę wielu sukcesów w nadchodzącym sezonie oraz dalszej owocnej współpracy. 

 

Autor: Redakcja

Następny mecz:

21.04.2024, 14:00 / Ostrów Wlkp.

Tabela:

msc drużyna M Pkt +/-
1 Texom Stal Rzeszów 1 2 +18
2 Abramczyk Polonia Bydgoszcz 1 2 +13
3 Innpro ROW Rybnik 1 2 +6
4 Cellfast Wilki Krosno 1 2 +4
5 Energa Wybrzeże Gdańsk 1 0 -4
6 Arged Malesa Ostrów Wielkopolski 1 0 -6
7 #OrzechowaOsada PSŻ Poznań Poznań 1 0 -13
8 H.Skrzydlewska Orzeł Łódź 1 0 -18

Social Media

Nasi Partnerzy

Sponsor Tytularny

Partnerzy Główni

Sponsor Strategiczny Plus